Objednávky
Otázky a problémy súvisiace s objednávkami. Na kontrolu stavu svojej objednávky potrebuješ registrovaný účet.
Share Stav vašej objednávkyVrátenie produktu
- Vo FansBRANDS môžeš objednaný produkt vrátiť jedinečným spôsobom do 180 dní (v pôvodnom stave spolu s originálnym balením).
- Ak si si to rozmyslel, klikni sem a vráť produkt!
- Ak máš pocit, že máš problém so zárukou, klikni sem!
Ako môžem vymeniť produkt?
- Neposkytujeme tradičnú možnosť „výmeny produktov“, takže nevieme vymeniť produkt za produkt.
- Neexistuje ani možnosť "výmena kuriérom", takže nemôžeme poslať kuriéra s novým produktom, za ktorý ti vymení tvoj starý.
- Ak chceš iný produkt namiesto toho, ktorý si si objednal, pošli nám ho späť!
- Po prijatí balíka a overení produktu ti pripíšeme sumu objednávky na tvoj účet u nás.
- Ak nemáš účet FansBRANDS, vytvoríme ti ho.
- Objednaj si produkt, ktorý hľadáš!
- Pripísanú sumu môžeš plne využiť pri objednávke.
- POZOR! Cena produktu sa môže medzičasom zmeniť, ak nechceš čakať na pripísanie sumy, urob novú objednávku!
- Klikni sem pre vrátenie produktu!
Ako môžem zadať objednávku?
- Vyber si z ponuky príslušný tím Formuly 1 alebo pretekára (napr. Ferrari alebo Lewis Hamilton)!
- V rámci hlavnej kategórie si môžeš vybrať ďalšie podkategórie alebo zobraziť všetky produkty.
- Ak sa ti páči niektorý z produktov v zozname, klikni na obrázok produktu alebo na tlačidlo "Podrobnosti".
- Skontroluj VEĽKOSŤ na stránke produktu! Mnohí objednávajú nesprávnu veľkosť.
- Ak nemôžeš nájsť veľkosť, ktorú potrebuješ, to znamená, že ho NEMÁME.
- Po výbere správnej veľkosti klikni na tlačidlo "Pridať do košíka"!
- Vo vyskakovacom okne môžeš prejsť na stránku "KOŠÍK", kde si môžeš vybrať DARČEK.
- Ak máš kód kupónu, môžeš ho overiť na stránke KOŠÍKA.
- Pokračuj kliknutím na tlačidlo "OBJEDNAŤ".
- Oplatí sa objednávať s registráciou, pretože stav objednávky si môžeš skontrolovať neskôr a VIP členstvo môžeš využiť len s registráciou.
- Zadaj svoje údaje, najmä E-MAILOVÚ ADRESU, TELEFÓNNE ČÍSLO!
- Kliknutím na tlačidlo "Ďalej" vyber spôsob dopravy a platby.
- Kliknutím na tlačidlo "Ďalej" skontroluj produkty a dodaciu adresu! Označ, že súhlasíš so Všeobecnými obchodnými podmienkami a stlač tlačidlo „OBJEDNAŤ“.
- Počkaj, kým ťa systém presmeruje do online platobného rozhrania!
- Ak sa ti nepodarí zaplatiť online, pozri si informačný blok o typických chybách pri platbe online!
Objednávka cez telefón
Objednávku môžete zadať aj telefonicky
- Naše telefónne číslo: +421 482 222 478
- Kedy sa dá objednať telefonicky? Len v pracovné dni od 9.00 do 16.00 hod.
- Pred telefonickou objednávkou klikni sem a pozri si ďalšie informácie!
Ako si môžem vybrať darček k objednávke?
- Na stránke KOŠÍK pod zoznamom produktov pridaných do košíka nájdeš voliteľné darčeky.
- Čím máš vyššiu hodnotu objednávky, tým hodnotnejší darček si môžeš vybrať.
- Viac o darčekoch si môžeš prečítať na tomto odkaze.
Nedostal som potvrdzovací email
- Najprv skontroluj priečinky SPAM a REKLAMA vo svojej e-mailovej schránke!
- Ak ho nenájdeš ani tam, pravdepodobne si zadal nesprávny email.
- Ak chceš opraviť svoju e-mailovú adresu, kontaktuj nás na adrese sales@fansbrands.com! V tomto prípade sa nezabudni identifikovať niečím, ako je meno a dodacia adresa!
Môžem sledovať stav svojej objednávky?
- Je dôležité, že len registrovaní zákazníci môžu sledovať stav svojej objednávky.
- Prihlás sa do svojho účtu a z ponuky vyber OBJEDNÁVKY.
- "Objednávku je možné zabaliť" - objednávku sme prijali, čaká na spracovanie, pri platbe online skontroluj, či transakcia prebehla úspešne!
- "V odbere" - naši pracovníci hľadajú objednané produkty, čoskoro ich zabalia.
- "Objednávka zabalená" - produkty sú zabalené a čoskoro budú odovzdané kuriérovi.
- "Doručuje sa" - kuriérska služba prevzala balík, odteraz môžeš získať ďalšie informácie od kuriérskej služby.
- "Zrušenie objednávky" - v prípade neúspešnej platby po určitom čase objednávku stornujeme.
- Klikni sem pre sledovanie zásielky!
Ako môžem zmeniť svoju objednávku?
Dodatočne si zistil, že si objednal zlú veľkosť alebo by si chcel niečo pridať k objednávke, poprípade si nevedel vybrať darček?
- Pokiaľ je objednávka v stave „Objednávku je možné zabaliť“, môžeš požiadať o úpravu objednávky.
- Dodaciu adresu môžeš zmeniť po konzultácii s kuriérskou službou. Čítaj viac ...
- Môžeš napísať aj e-mail, ale je lepšie - v pracovné dni, počas pracovnej doby - požiadať o zmenu telefonicky, pretože vybavenie je rýchlejšie.
Ako môžem zrušiť svoju objednávku?
- Objednávku môžete zrušiť, pokiaľ je stav objednávky "Objednávku je možné zabaliť".
- Ak chceš objednávku zrušiť, klikni sem a postupuj podľa pokynov!
Dostal som chybný výrobok
- Je zriedkavé, že z nejakého dôvodu nedostaneš ten produkt, ktorý si očakával. Produkt sa napríklad líši od fotografie na webovej stránke alebo veľkosť na obale nezodpovedá etikete.
- Je tiež možné, že výrobok bol poškodený pri preprave alebo má výrobnú chybu.
- V takom prípade pošli fotku na sales@fansbrands.com a my objednávku prešetríme!
- Ak pri predbežnom šetrení usúdime reklamáciu ako oprávnenú, výrobok na vlastné náklady odvezieme a zašleme výmenu alebo vrátime peniaze.
Teraz si objednávam, ale doručenie by som chcel neskôr
- Pri online objednávke uveď do poznámky k objednávke, kedy si želáš doručenie (napríklad „Chcem dostať balík do 14.12.2022“)
- V prípade telefonickej objednávky odovzdaj tieto informácie nášmu zákazníckemu servisu!
- Dodaciu dobu nevieme vypočítať na 100%, ale vo všeobecnosti balík odovzdáme kuriérskej službe tak, aby sa k tebe dostal v želaný deň.
Kde nájdem faktúru?
- Faktúra bude zaslaná na uvedenú emailovú adresu do 8 dní od uzatvorenia objednávky
- Skontrolujte si aj priečinky SPAM a reklama!