FansBRANDS - oficiálne produkty F1

Objednávky

Otázky a problémy súvisiace s objednávkami. Na kontrolu stavu svojej objednávky potrebuješ registrovaný účet.

Share Stav vašej objednávky

Vrátenie produktu

  • Vo FansBRANDS môžeš objednaný produkt vrátiť jedinečným spôsobom do 180 dní (v pôvodnom stave spolu s originálnym balením).
  • Ak si si to rozmyslel, klikni sem a vráť produkt!
  • Ak máš pocit, že máš problém so zárukou, klikni sem!

Ako môžem vymeniť produkt?

  • Neposkytujeme tradičnú možnosť „výmeny produktov“, takže nevieme vymeniť produkt za produkt.
  • Neexistuje ani možnosť "výmena kuriérom", takže nemôžeme poslať kuriéra s novým produktom, za ktorý ti vymení tvoj starý.
  • Ak chceš iný produkt namiesto toho, ktorý si si objednal, pošli nám ho späť!
  • Po prijatí balíka a overení produktu ti pripíšeme sumu objednávky na tvoj účet u nás.
  • Ak nemáš účet FansBRANDS, vytvoríme ti ho.
  • Objednaj si produkt, ktorý hľadáš!
  • Pripísanú sumu môžeš plne využiť pri objednávke.
  • POZOR! Cena produktu sa môže medzičasom zmeniť, ak nechceš čakať na pripísanie sumy, urob novú objednávku!
  • Klikni sem pre vrátenie produktu!

Ako môžem zadať objednávku?

  • Vyber si z ponuky príslušný tím Formuly 1 alebo pretekára (napr. Ferrari alebo Lewis Hamilton)!
  • V rámci hlavnej kategórie si môžeš vybrať ďalšie podkategórie alebo zobraziť všetky produkty.
  • Ak sa ti páči niektorý z produktov v zozname, klikni na obrázok produktu alebo na tlačidlo "Podrobnosti".
  • Skontroluj VEĽKOSŤ na stránke produktu! Mnohí objednávajú nesprávnu veľkosť.
  • Ak nemôžeš nájsť veľkosť, ktorú potrebuješ, to znamená, že ho NEMÁME.
  • Po výbere správnej veľkosti klikni na tlačidlo "Pridať do košíka"!
  • Vo vyskakovacom okne môžeš prejsť na stránku "KOŠÍK", kde si môžeš vybrať DARČEK.
  • Ak máš kód kupónu, môžeš ho overiť na stránke KOŠÍKA.
  • Pokračuj kliknutím na tlačidlo "OBJEDNAŤ".
  • Oplatí sa objednávať s registráciou, pretože stav objednávky si môžeš skontrolovať neskôr a VIP členstvo môžeš využiť len s registráciou.
  • Zadaj svoje údaje, najmä E-MAILOVÚ ADRESU, TELEFÓNNE ČÍSLO!
  • Kliknutím na tlačidlo "Ďalej" vyber spôsob dopravy a platby.
  • Kliknutím na tlačidlo "Ďalej" skontroluj produkty a dodaciu adresu! Označ, že súhlasíš so Všeobecnými obchodnými podmienkami a stlač tlačidlo „OBJEDNAŤ“.
  • Počkaj, kým ťa systém presmeruje do online platobného rozhrania!
  • Ak sa ti nepodarí zaplatiť online, pozri si informačný blok o typických chybách pri platbe online!

Objednávka cez telefón

Objednávku môžete zadať aj telefonicky

  • Naše telefónne číslo: +421 482 222 478
  • Kedy sa dá objednať telefonicky? Len v pracovné dni od 9.00 do 16.00 hod.
  • Pred telefonickou objednávkou klikni sem a pozri si ďalšie informácie!

Ako si môžem vybrať darček k objednávke?

Nedostal som potvrdzovací email

  • Najprv skontroluj priečinky SPAM a REKLAMA vo svojej e-mailovej schránke!
  • Ak ho nenájdeš ani tam, pravdepodobne si zadal nesprávny email.
  • Ak chceš opraviť svoju e-mailovú adresu, kontaktuj nás na adrese sales@fansbrands.com! V tomto prípade sa nezabudni identifikovať niečím, ako je meno a dodacia adresa!

Môžem sledovať stav svojej objednávky?

  • Je dôležité, že len registrovaní zákazníci môžu sledovať stav svojej objednávky.
  • Prihlás sa do svojho účtu a z ponuky vyber OBJEDNÁVKY.
  • "Objednávku je možné zabaliť" - objednávku sme prijali, čaká na spracovanie, pri platbe online skontroluj, či transakcia prebehla úspešne!
  • "V odbere" - naši pracovníci hľadajú objednané produkty, čoskoro ich zabalia.
  • "Objednávka zabalená" - produkty sú zabalené a čoskoro budú odovzdané kuriérovi.
  • "Doručuje sa" - kuriérska služba prevzala balík, odteraz môžeš získať ďalšie informácie od kuriérskej služby.
  • "Zrušenie objednávky" - v prípade neúspešnej platby po určitom čase objednávku stornujeme.
  • Klikni sem pre sledovanie zásielky!

Ako môžem zmeniť svoju objednávku?

Dodatočne si zistil, že si objednal zlú veľkosť alebo by si chcel niečo pridať k objednávke, poprípade si nevedel vybrať darček?

  • Pokiaľ je objednávka v stave „Objednávku je možné zabaliť“, môžeš požiadať o úpravu objednávky.
  • Dodaciu adresu môžeš zmeniť po konzultácii s kuriérskou službou. Čítaj viac ...
  • Môžeš napísať aj e-mail, ale je lepšie - v pracovné dni, počas pracovnej doby - požiadať o zmenu telefonicky, pretože vybavenie je rýchlejšie.

Ako môžem zrušiť svoju objednávku?

  • Objednávku môžete zrušiť, pokiaľ je stav objednávky "Objednávku je možné zabaliť".
  • Ak chceš objednávku zrušiť, klikni sem a postupuj podľa pokynov!

Dostal som chybný výrobok

  • Je zriedkavé, že z nejakého dôvodu nedostaneš ten produkt, ktorý si očakával. Produkt sa napríklad líši od fotografie na webovej stránke alebo veľkosť na obale nezodpovedá etikete.
  • Je tiež možné, že výrobok bol poškodený pri preprave alebo má výrobnú chybu.
  • V takom prípade pošli fotku na sales@fansbrands.com a my objednávku prešetríme!
  • Ak pri predbežnom šetrení usúdime reklamáciu ako oprávnenú, výrobok na vlastné náklady odvezieme a zašleme výmenu alebo vrátime peniaze.

Teraz si objednávam, ale doručenie by som chcel neskôr

  • Pri online objednávke uveď do poznámky k objednávke, kedy si želáš doručenie (napríklad „Chcem dostať balík do 14.12.2022“)
  • V prípade telefonickej objednávky odovzdaj tieto informácie nášmu zákazníckemu servisu!
  • Dodaciu dobu nevieme vypočítať na 100%, ale vo všeobecnosti balík odovzdáme kuriérskej službe tak, aby sa k tebe dostal v želaný deň.

Kde nájdem faktúru?

  • Faktúra bude zaslaná na uvedenú emailovú adresu do 8 dní od uzatvorenia objednávky
  • Skontrolujte si aj priečinky SPAM a reklama!