Vrátenie produktu

180-dňová záruka na vrátenie: na vrátenie objednaného produktu máš prakticky pol roka.

Ak napríklad pre niekoho objednávaš darček Formula 1, možno by si ho mal objednať v dostatočnom predstihu, pretože sa môže kedykoľvek minúť. A ak sa ti darček predsa len nebude páčiť, do 180 dní ho môžeš vrátiť, vrátime ti cenu alebo sumu pripíšeme na tvoj účet, kde ju môžeš využiť k zakúpeniu akéhokoľvek iného produktu (či už inej veľkosti alebo typu). No nie je to skvelé?

Share Stiahnutie formulára na vrátenie Vrátenie produktu online

Ako môžem vymeniť produkt?

Ak chceš produkt vymeniť, postupuj podľa týchto krokov:

  • 1) Pošli späť produkt!
  • 2) Hodnotu objednávky pripíšeme na tvoj účet. Ak nemáš účet FansBRANDS, vytvoríme ti ho.
  • 3) Objednaj si požadovaný produkt! Využi sumu pripísanú na tvoj účet!

Ak niečomu nerozumieš, kontaktuj náš zákaznícky servis alebo pre podrobnosti čítaj ďalej! Naše telefónne číslo: +421 482 222 478, +36 27 300 600

Bezplatné vrátenie cez PayPal

Ak si platil cez PayPal, náklady na vrátenie môžeš získať späť na svoj účet PayPal. Pre viac informácií navštív webovú stránku PayPal!

Kedy nám máš poslať späť produkt?

  • Keď nie si spokojný s reálnym produktom, ktorý si obdržal.
  • Keď vyskúšaš a veľkosť nie je správna.
  • Ak dôjde k poškodeniu produktu počas prepravy (ako dôkaz je potrebné natočiť video otvárania balíka, z ktorého je zrejmé, že skontroluješ prijaté produkty)
  • Ak je výrobok chybný už z výroby napriek kontrole pred odoslaním. Tu sa už rieši záruka.
  • Záručným problémom je aj to, ak napriek účelu použitia podľa návodu dôjde na výrobku k akémukoľvek poškodeniu (napr. praskne zips, uvoľní sa šev)
  • Pre poškodenie spôsobené nesprávnym používaním výrobku NIE JE možné vrátenie a NEBUDE reklamácia uznaná (napríklad: obnosené alebo rozchodené topánky, roztrhané tričko, bunda, odlomené ucho hrnčeka, vyprané pri nesprávnej teplote – tričko sa pri praní zafarbilo). Výrobné vady sa dajú veľmi ľahko rozlíšiť od nevýrobných vád, preto NEODPORÚČAME kvôli týmto typom vád čokoľvek vracať bez predchádzajúcej konzultácie.

Ako nám vrátiš produkt?

  1. Ak ho nemáš, stiahni si formulár na vrátenie! Vyplň ho digitálne (Adobe Acrobat Reader, funkcia vypĺňania) alebo v tlačenej podobe!
  2. Tovar zabaľ spolu s vyplneným formulárom na vrátenie tovaru (ak si ho vyplnil digitálne, stačí ho poslať emailom)! Do niečoho zabaľ aj krabicu od topánok.
  3. Choď na najbližšiu poštu a kúp si obálky s bublinkovou fóliou pre menšie veci (tričko, kľúčenka) alebo čokoľvek, čo sa zmestí do malej či veľkej obálky s bublinkovou fóliou a pošli ako listovú zásielku! NIE JE potrebné zasielať doporučene ani prioritne! Vyber si najlacnejšiu alebo pre teba najlepšiu službu! Aj v prípade väčších škatúľ (napríklad topánok) je pošta zvyčajne najlacnejšia. Nevraciame ti náklady na dopravu pri vrátení tovaru.
  4. Pošli tovar späť na túto adresu (toto by mal byť príjemca): Pit Box Kft. EU Maďarsko 2600 Vác, Rádi út 1-3.
  5. V žiadnom prípade neposielajte na dobierku! Neakceptujeme balík na dobierku a vráti sa k vám!

Keď balík dostaneme a overíme jeho stav a podľa potreby zosúladíme podrobnosti, iniciujeme vrátenie peňazí tvojmu poskytovateľovi finančných služieb alebo pripíšeme na tvoj účet v závislosti od toho, čo si si vybral. Sumu uvedenú na faktúre dostaneš na tvoj bankový účet do dvoch týždňov.

Keď vraciaš topánky, zabaľ aj pôvodnú krabicu od topánok!

Prosím, zabaľ pôvodnú krabicu na topánky do niečoho! Ak ju nezabalíš, nepreberieme ju a vráti sa k tebe! Krabicu, na ktoré pošta ponaliepala nálepky, už nie je možné znovu predať, teda nám vznikne škoda. Pomysli si, čo by si povedal, keby si aj ty dostal svoje nové topánky v potrhanej krabici...

To platí nielen pre topánky, ale pre akýkoľvek produkt, ktorý má továrenskú krabicu. Neplatí pre sivé sáčky.

DÔLEŽITÉ! Ak si toto neprečítaš, môžeš mať problém...

  • Ak máš akékoľvek otázky alebo nejasnosti, kontaktuj náš zákaznícky servis! Telefón: +421 482 222 478, +36 27 300 600
  • Vráť aj darček, ktorý si dostal! Pri objednávke náhradného produktu si opäť môžeš vybrať darček. Ak darček nevrátiš, nebudeme ti vedieť vrátiť peniaze.
  • Tovar pošli na adresu: Pit Box Kft. 2600 Vác, Rádi út 1-3 - (ak ho pošleš na adresu uvedenú na faktúre, nikto ho neprevezme)
  • Neprijímame balíky na dobierku! V takom prípade sa ti balík vráti.
  • Tovar preberáme len v pôvodnom stave spolu s nepoškodeným obalom. Špinavý, vypratý, zapáchajúci, roztrhaný, rozbitý, pokrčený, opotrebovaný výrobok NEBUDE prebraný. Pokiaľ pošleš takýto tovar, pošleme ti ho späť s vyúčtovaním poštovného. Pokiaľ o tento tovar už nemáš záujem, ani vtedy ti NEBUDE vrátená kúpna cena!
  • Topánky so špinavou, zaprášenou podrážkou NEPREBERIEME! Ak vraciaš topánky, zabaľ aj krabicu od topánok! Krabicu od topánok, na ktorej sú rôzne nálepky NEPREBERIEME späť, bez ohľadu na jej obsah!
  • Náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci, túto sumu nepreplácame. Vyber si najlacnejšieho poskytovateľa!
  • Pokiaľ pri objednávke si zvolil platbu online, hodnota vráteného tovaru bude vrátená priamo prostredníctvom uvedenej platobnej platformy.
  • Ak si objednávku zaplatil dobierkou alebo bankovým prevodom, zadaj číslo svojho bankového účtu, na ktorý ti môžeme vrátiť hodnotu tovaru.
  • Vrátená platba sa objaví na bankovom účte do 14 pracovných dní od prijatia vráteného tovaru.

Formulár na vrátenie produktu

Ak nám chcete produkt vrátiť, vyplňte formulár nižšie!

Vyber si z dvoch možností! (ak chceš výmenu, vyber si kredit!)
Your order will be there by Christmas!