10% zľava VIP

  • Dodacia lehota

    2-4 pracovné dni

  • Doručenie zdarma

    Viac ako 150 €

  • Skladom

    Všetky produkty na sklade

  • Záruka vrátenia tovaru

    180 pracovných dní

Informácie o preprave

Dodávky na Slovensku
Náklady na dopravu 5,90 €
Doručenie zdarma nad 150 €
Dodacia lehota 2-4 pracovných dní
Kuriérske služby GLS
Sledovanie zásielky Sledovanie zásielky

Dodacia lehota do 1-9 dní po celom svete. (Cez víkendy - soboty a nedele, sviatky a štátne sviatky je doručovanie pozastavené. Objednávky zadané v tieto dni budú spracované nasledujúci pracovný deň.) Upozorňujeme, že pri objednávke mimo EÚ sa môžu účtovať poplatky za colné odbavenie a iné dane. Ak chceš zistiť možné poplatky, obráť sa na príslušný orgán v tvojej krajine. Namiesto 14 dní nám môžete produkt vrátiť do 180 dní, ak sa Vám z nejakého dôvodu nepáči.

  • Dodacia lehota na Slovensku: 2-4 pracovné dni
  • Náklady na doručenie na Slovensko: 5,90 €
  • Doručenie počas víkendov, sviatkov: V týchto dňoch sú služby zákazníkom, spracovanie objednávok a doručovanie pozastavené.
  • Zrušenie, zmena objednávky: Objednávku je možné upraviť do 10:00 hod. v daný pracovný deň, zrušiť objednávku. V opačnom prípade bude zásielka odoslaná a v prípade odmietnutia bude účtovaný poplatok za doručenie.

Sledovanie zásielky

  • Číslo balíka nájdeš v e-maile zaslanom kuriérskou službou.
  • V prípade GLS KLIKNI SEM a skontroluj si stav doručenia balíka zadaním čísla balíka! Zákaznícky servis GLS môže poskytnúť podrobnosti o doručení balíka. Aj my im voláme. Dostupnosť GLS: pracovné dni od 7:00 do 18:00. Centrálne telefónne číslo GLS: +421 45/524 25 00
  • Na našej stránke môžeš sledovať iba stav svojej objednávky, sledovanie sa ukončí odovzdaním balíka kuriérskej službe. Bližšie informácie Ti odvtedy môže poskytnúť iba kuriérska služba.

Môžem objednávku prevziať osobne?

Na Slovensku neexistuje miesto osobného odberu.

Do ktorej krajiny/mesta zasielame?

Vo FansBRANDS si môžeš objednať svoj balíček na hocijaké miesto vo svete. S GLS, UPS a Poštou sú všetky krajiny a mestá dostupné čo najrýchlejšie.

Ako dlho trvá doručenie?

  • Dodacia lehota na Slovensku je 2-4 pracovné dni.

Štátne sviatky a dni pracovného voľna

V týchto dňoch musíš rátať s úplne jedinečným časom doručenia. Kuriérska služba určí, kedy nie je doručovanie. Ak v tejto chvíli niečo súrne potrebuješ, najlepším rozhodnutím je opýtať sa nás telefonicky, e-mailom alebo cez WhatsApp.

Prečo môj balík mešká?

Určite mešká? Dodacie lehoty sú platné v pracovných dňoch. Počas víkendov, sviatkov a dní pracovného pokoja kuriérska služba zvyčajne nepracuje.

  • Číslo balíka nájdeš v e-maile, ktorý si dostal od GLS.
  • Pomocou čísla balíka skontroluj stav balíka na webovej stránke GLS: https://gls-group.eu/EN/en/package
  • Ak od poslednej aktualizácie uplynul viac ako jeden pracovný deň, kontaktuj zákaznícky servis GLS.
  • Dostupnosť GLS: pracovné dni od 7:00 do 20:00.
  • Centrálne telefónne číslo GLS: (+36 29) 886 700
  • Číslo mobilného telefónu GLS: (+36 20) 890-0660
  • Ďalšie kontakty GLS: klikni sem!
  • Pre UPS (mimo EÚ) KLIKNI SEM a zadaj prepravné číslo, aby si skontroloval stav svojho balíka!
  • V prípade iných poskytovateľov vyhľadaj informácie o sledovaní v e-mailovom upozornení!
  • Na našej stránke môžeš sledovať iba stav svojej objednávky, ktorá končí odovzdaním balíka kuriérskej službe.

Dostanem upozornenie od kuriérskej spoločnosti?

DÔLEŽITÉ! Pri objednávke zadaj správne svoju e-mailovú adresu a telefónne číslo, pretože budeš dostávať upozornenia!

  • Email: Od GLS, UPS a Pošty budeš dostávať viacero e-mailov obsahujúcich dôležité informácie.

Ako zmením svoju dodaciu adresu?

O zmenu dodacej adresy môžeš požiadať u kuriéra.

  • DÔLEŽITÉ! Pri objednávke zadaj správne svoju emailovú adresu a telefónne číslo!
  • Pred doručením ti kuriérska služba oznámi e-mailom predpokladaný čas doručenia.
  • Kontaktuj kuriérsku službu na jednom z kontaktných údajov v správe.
  • V deň doručenia ti GLS pošle aj SMS (v rámci Maďarska), v ktorej dostaneš kontaktné údaje na kuriéra. Takto môžeš dokonca telefonicky požiadať o zmenu dodacej adresy.

Môžem si balík pred prevzatím rozbaliť?

  • Balík nie je možné rozbaliť pred prevzatím.
  • Ak nie si istí s obsahom balíka alebo ak je poškodený obal, alebo si si objednal krehký produkt, natoč video z rozbaľovania, na ktorom sú produkty dobre viditeľné!
  • V prípade poškodenia alebo nedostatku bude reklamácia postúpená kuriérskej službe a videozáznam môže urýchliť posúdenie a pomôcť k úspechu.

Je potrebné platiť clo?

  • Na Slovensku a v rámci EÚ sa neplatí žiadny poplatok za colné konanie.
  • Ak chceš zaslať zásielku mimo Európskej únie, môžu ti vzniknúť dodatočné náklady na colné odbavenie.
  • Colné náklady a ostatné dane vždy znáša kupujúci.
  • Podrobnosti ti poskytne príslušný orgán v tvojej krajine.
  • Vo FansBRANDS nevieme poskytnúť informácie o colných nákladoch.
  • Nemôžeme regulovať ani ovplyvňovať colné a daňové zákony danej krajiny.

Čo sa stane, ak odmietnem prevziať balík?

  • Balík sa nám vráti.
  • Ak si nakúpil s platbou vopred, iniciujeme vrátenie peňazí od príslušného poskytovateľa služieb.
  • V súlade so zákonom ti vrátime sumu zníženú o poštovné.
  • Ak si kuriérska služba účtuje dodatočnú cenu za vrátenie, budeme ju kupujúcemu účtovať v súlade so zákonom.
  • V budúcnosti budeš môcť v našom obchode zadať objednávku len s platbou vopred.