Informácie o preprave
Dodacia lehota do 1-9 dní po celom svete. (Cez víkendy - soboty a nedele, sviatky a štátne sviatky je doručovanie pozastavené. Objednávky zadané v tieto dni budú spracované nasledujúci pracovný deň.) Upozorňujeme, že pri objednávke mimo EÚ sa môžu účtovať poplatky za colné odbavenie a iné dane. Ak chceš zistiť možné poplatky, obráť sa na príslušný orgán v tvojej krajine. Namiesto 14 dní nám môžete produkt vrátiť do 180 dní, ak sa Vám z nejakého dôvodu nepáči.

Sledovanie zásielky
- Číslo balíka nájdeš v e-maile zaslanom kuriérskou službou.
- V prípade GLS KLIKNI SEM a skontroluj si stav doručenia balíka zadaním čísla balíka! Zákaznícky servis GLS môže poskytnúť podrobnosti o doručení balíka. Aj my im voláme. Dostupnosť GLS: pracovné dni od 7:00 do 18:00. Centrálne telefónne číslo GLS: +421 45/524 25 00
- Pre UPS (mimo EÚ) KLIKNI SEM a zadaj prepravné číslo, aby si skontroloval stav svojho balíka!
- Na našej stránke môžeš sledovať iba stav svojej objednávky, sledovanie sa ukončí odovzdaním balíka kuriérskej službe. Bližšie informácie Ti odvtedy môže poskytnúť iba kuriérska služba.
Spôsoby doručenia a náklady
Donášky domov a donášky na odberné miesta v rámci Maďarska sú realizované kuriérskou službou GLS. Mimo Maďarska, V rámci EÚ, bude váš balík doručený prostredníctvom poštovej služby danej krajiny a mimo EÚ prostredníctvom UPS. V Maďarsku je bežný poplatok za doručenie 0 EUR, okrem niektorých produktov (knihy, výhry, produkty FansBRANDS), ktorých cena je od 2,68 EUR a 4,03 EUR.
1) Doručenie domov s kuriérskou službou GLS ZADARMO
Vašu objednávku doručia pracovníci kuriérskej služby GLS.
- Dodacia lehota: 1-5 pracovných dní
- Poplatok za doručenie: 0 EUR (zadarmo). Okrem niektorých produktov, viď vyššie!
- Platí len v rámci Maďarska.
- Informácie o podrobnostiach doručenia obdržíš aj e-mailom a v deň doručenia aj SMS. Ak chceš zmeniť miesto alebo čas, môžeš sa dohodnúť priamo s kuriérom, ktorý má tvoj balík, na telefónnom čísle, ktorý si dostal v SMS.
- Môžeš tiež zaplatiť u kuriéra kreditnou kartou a v hotovosti, ak si balík dal poslať na dobierku.
2) EXPRESNÉ doručenie domov s kuriérskou službou GLS 4,03 EUR
- Dodacia lehota 1-2 dni
- Poplatok za doručenie: 4,03 EUR.
- Platí len v rámci Maďarska.
- Ak objednávku zadáš do 12:00 počas pracovného dňa, GARANTUJEME, že produkt ešte v ten deň zabalíme a odovzdáme kuriérovi.
- Expresná služba je pre VIP členov dostupná ZADARMO. Klikni sem a staň sa VIP členom!
3) Doručenie na odberné miesto balíka kuriérskou službou GLS ZADARMO
Tvoj balík bude doručený kuriérom GLS na vybrané odberné miesto GLS. Ak si ho nemôžeš počas dňa vyzdvihnúť doma alebo v práci, možno budeš chcieť vybrať túto možnosť.
- Dodacia lehota 1-5 dni
- Poplatok za doručenie: 0 HUF (zadarmo). Okrem niektorých produktov, viď vyššie!
- Platí len v rámci Maďarska.
- Informácie o podrobnostiach doručenia dostaneš aj e-mailom a SMS. Kuriér ti nechá zásielku na odbernom mieste GLS.
- Na otváracie hodiny a možnosti platby daného balíkového miesta sa môžeš informovať priamo na mieste.
- Pre balík choď do niekoľkých dní po doručení, pretože po krátkom čase ich pošlú späť k nám.
Ako doručuje kuriérska služba GLS?
Vo FansBRANDS sme si predplatili všetky funkcie pohodlia v GLS, ktoré ti pomôžu získať presné informácie o stave svojho balíka a tiež spravovať doručenie. Pozri sa, aké správy môžeš očakávať!
Tri pokusy o doručenie
- Upozornenia budeš dostávať aj prostredníctvom SMS a EMAILU
- V prvom oznámení je uvedené, že balík bude doručený nasledujúci pracovný deň. Zahŕňa aj adresu a prípadnú sumu na dobierku.
- Druhé oznámenie dostaneš ráno v deň doručenia. V tomto čase už má kuriér balík a oznámí ti 3-hodinové časové okno o predpokladanom doručení. V tejto správe dostaneš aj telefónne číslo kuriéra a kontaktné údaje zákazníckeho servisu GLS.
- Po neúspešnom doručení dostaneš e-mail do 15 minút. O ďalšom osude balíka sa môžeš dozvedieť online. V správe dostaneš aj odkaz a požadované heslo.
Môžeš si vybrať z 5 riešení
- Môžeš požiadať o doručenie v novom čase.
- Môžeš požiadať o možnosť vyzdvihnutia balíka na inej adrese.
- Môžeš požiadať, aby bol balík doručený na odberné miesto GLS.
- Balík si môžeš vyzdvihnúť aj osobne v najbližšom depe GLS.
- Odmietnutie prevzatia balíka
Doručenie po pracovnej dobe? Je to možné
- V závislosti od tvojich potrieb, v takých mestách, kde je depo GLS, môžeš požiadať o doručenie po pracovnej dobe od 17:00 do 20:00.
- Môžeš dokonca požiadať o zaslanie na odberné miesto GLS.
Viac informácií o GLS depách, odberných miestach, sledovaní balíka alebo procese doručenia nájdeš na webovej stránke GLS.
4) Home delivery within the European Union (outside of Hungary)
Delivery will be made by your country’s postal service.
- Delivery time: 2 to 9 days
- Delivery fee: between 13,52 EUR and 162,26 EUR
- The fee depends on the size and weight of the package, as well as the country of destination.
- Available within the European Union.
- You will receive email notifications from the mail order service.
5) UPS home deliveries outside of the European Union
If you want your delivery to be made in a country outside of Europe, then it will be delivered by UPS.
- Delivery time: 3 to 7 days
- Delivery fee: between 21,64 EUR and 540,88 EUR
- Available for territories outside of the European Union.
- You will receive email notifications regarding the details.
- The package may also be subject to customs clearance. In such cases, additional costs may arise, which must always be borne by the customer.
- Ask about customs clearance costs at the competent authority of the given country, as we cannot provide information in this regard.
- The delivery fee also depends on the package size and weight. For this reason, we cannot accurately specify the delivery fee upfront. Any incurring additional fees may be paid via transfer or PayPal.
Môžem objednávku prevziať osobne?
V Budapešti si objednávku môžeš vyzdvihnúť osobne na našom odbernom mieste. V extrémnych prípadoch - v prípade sobotňajšej objednávky môžeš svoju objednávku dostať ešte v ten istý deň, teda v sobotu. Presná adresa miesta vyzdvihnutia: 1095 Budapešť, Boráros Tér 7., nákupné centrum Dunaház, prízemie.
Do ktorej krajiny/mesta zasielame?
Vo FansBRANDS si môžeš objednať svoj balíček na hocijaké miesto vo svete. S GLS, UPS a Poštou sú všetky krajiny a mestá dostupné čo najrýchlejšie.
Ako dlho trvá doručenie?
- Štandardné doručenie kuriérskou službou GLS (v rámci Maďarska): 1-5 pracovných dní
- EXPRESNÉ doručenie kuriérskou službou GLS (v rámci Maďarska): 1-2 pracovné dni
- Bežné doručenie v rámci EÚ, mimo Maďarska: 2-9 pracovných dní
- Bežné doručenie mimo EÚ: 3-7 pracovných dní
Štátne sviatky a dni pracovného voľna
V týchto dňoch musíš rátať s úplne jedinečným časom doručenia. Kuriérska služba určí, kedy nie je doručovanie. Ak v tejto chvíli niečo súrne potrebuješ, najlepším rozhodnutím je opýtať sa nás telefonicky, e-mailom alebo cez WhatsApp.
Prečo môj balík mešká?
Určite mešká? Dodacie lehoty sú platné v pracovných dňoch. Počas víkendov, sviatkov a dní pracovného pokoja kuriérska služba zvyčajne nepracuje.
- Číslo balíka nájdeš v e-maile, ktorý si dostal od GLS (v rámci Maďarska).
- Pomocou čísla balíka skontroluj stav balíka na webovej stránke GLS: https://gls-group.eu/EN/en/package
- Ak od poslednej aktualizácie uplynul viac ako jeden pracovný deň, kontaktuj zákaznícky servis GLS.
- Dostupnosť GLS: pracovné dni od 7:00 do 20:00.
- Centrálne telefónne číslo GLS: (+36 29) 886 700
- Číslo mobilného telefónu GLS: (+36 20) 890-0660
- Ďalšie kontakty GLS: klikni sem!
- Pre UPS (mimo EÚ) KLIKNI SEM a zadaj prepravné číslo, aby si skontroloval stav svojho balíka!
- V prípade iných poskytovateľov vyhľadaj informácie o sledovaní v e-mailovom upozornení!
- Na našej stránke môžeš sledovať iba stav svojej objednávky, ktorá končí odovzdaním balíka kuriérskej službe.
Dostanem upozornenie od kuriérskej spoločnosti?
DÔLEŽITÉ! Pri objednávke zadaj správne svoju e-mailovú adresu a telefónne číslo, pretože budeš dostávať upozornenia!
- Email: Od GLS, UPS a Pošty budeš dostávať viacero e-mailov obsahujúcich dôležité informácie.
- SMS: SMS od GLS dostaneš aj v deň doručenia (iba v rámci Maďarska). Môžeš sa dokonca dohodnúť na doručení s kuriérom na telefónnom čísle, z ktorého si dostal SMS.
Ako zmením svoju dodaciu adresu?
O zmenu dodacej adresy môžeš požiadať u kuriéra.
- DÔLEŽITÉ! Pri objednávke zadaj správne svoju emailovú adresu a telefónne číslo!
- Pred doručením ti kuriérska služba oznámi e-mailom predpokladaný čas doručenia.
- Kontaktuj kuriérsku službu na jednom z kontaktných údajov v správe.
- V deň doručenia ti GLS pošle aj SMS (v rámci Maďarska), v ktorej dostaneš kontaktné údaje na kuriéra. Takto môžeš dokonca telefonicky požiadať o zmenu dodacej adresy.
Môžem si balík pred prevzatím rozbaliť?
- Balík nie je možné rozbaliť pred prevzatím.
- Ak nie si istí s obsahom balíka alebo ak je poškodený obal, alebo si si objednal krehký produkt, natoč video z rozbaľovania, na ktorom sú produkty dobre viditeľné!
- V prípade poškodenia alebo nedostatku bude reklamácia postúpená kuriérskej službe a videozáznam môže urýchliť posúdenie a pomôcť k úspechu.
Je potrebné platiť clo?
- V Maďarsku a v rámci EÚ sa neplatia žiadne poplatky za colné odbavenie.
- Ak chceš zaslať zásielku mimo Európskej únie, môžu ti vzniknúť dodatočné náklady na colné odbavenie.
- Colné náklady a ostatné dane vždy znáša kupujúci.
- Podrobnosti ti poskytne príslušný orgán v tvojej krajine.
- Vo FansBRANDS nevieme poskytnúť informácie o colných nákladoch.
- Nemôžeme regulovať ani ovplyvňovať colné a daňové zákony danej krajiny.
Čo sa stane, ak odmietnem prevziať balík?
- Balík sa nám vráti.
- Ak si nakúpil s platbou vopred, iniciujeme vrátenie peňazí od príslušného poskytovateľa služieb.
- V súlade so zákonom ti vrátime sumu zníženú o poštovné.
- Ak si kuriérska služba účtuje dodatočnú cenu za vrátenie, budeme ju kupujúcemu účtovať v súlade so zákonom.
- V budúcnosti budeš môcť v našom obchode zadať objednávku len s platbou vopred.